.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران :
نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم
شمال نیوز : امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن » ....
 نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است  / امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم

شمال نیوز :  مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت : نگاهم به نوع تولید منطبق بر دغدغه های رهبری است .

 

به گزارش روابط عمومی ، امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این مطلب افزود: مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال دو دغدغه و تاکید داشتند « یک کیفیت کاغذ و میزان تولید ، دوم قیمت آن »

 

وی ادامه  داد : با رعایت این دغدغه ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سالهای پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت . در بحث قیمت هم تا توانستیم علی رغم کشش بازار با حداقل قیمت و سود کاغذ روانه بازار شد . 

 

مدیرعامل چوب و کاغذمازندران با بیان اینکه با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور بحث مطالبات ما از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳هزار متر مکعب چوب الات مصوبه شده و در حال انجام است گفت : 

 

با این اتفاق مبارک  سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره برداری از درختان شکسته افناده  روند صعودی و مثبت خواهد داشت . 

 

نیک نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز بعنوان مهمترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود: برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه  دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند در حالیکه آقا بصراحت فرمودند (سالها دغدغه تولید کاغذ داخلی مورد تأکید بود ولی همت نکردند) حال که همت بنده و همکارانم با مساعدت دولت  به این موضوع است  نمیگذاریم حاشیه ها انگیزه تولید را از ما بگیرد . 

 

وی گفت : ما سرباز خط تولیدیم . وقتی به اینجا  آمدم به وزیر محترم فرهنگ وارشاد قول دادم تولید تحریر را از ۵ هزار تن به ۴۰هزارتن برسانم . امروز با افتخار عرض میکنم امسال بیش از ۴۶هزارتن کاغذ چاپ و تحریر تولید نمودیم  و اگر در این راه ابرویی هم قرار بود بگذاریم  حتما برای سربلندی ایران عزیز خواهیم گذاشت اما این راه پر افتخار  قابل بازگشت به عقب  نیست .

 

وی با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دوسال و نیم گذشته نداشیم ، از حمایت ها ی مجموعه دولت خصوصا وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری های معاون اول محترم رییس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر صمیمانه تشکر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.958 seconds.